خبرگزاری کار ایران

فرماندار این شهرستان خبرداد:

تمهیدات لازم برای تردد زوار در مهران اندیشیده شده است

کد خبر : ۱۳۰۴۷۴

مرز مهران در طول ۲۴ ساعت باز است و روزانه ۲۷ تا ۳۰ هزار نفر برای شرکت در آیین اربعین حسینی از مرز مهران عازم کربلای معلی می شوند.

ایلنا: فرماندار مهران گفت: تمهیدات لازم برای تردد زوار در مهران اندیشیده شده است.
به گزارش " ایلنا "، " حجت اله نصیری پور " اظهار داشت: صدور ویزا در مرز مهران انجام نمی شود و از کلیه کسانی که قصدد تردد از مرز مهران را دارند، توصیه می شود ویزای خود را قبلا دریافت کنند.
وی افزود: داشتن پاسپورت و ویزا برای خروج از پایانه مرزی مهران الزامی است و کسانی که بصورت غیر قانونی از مرز تردد کنند، در کشور عراق زندانی می شوند.
فرماندار مهران با بیان اینکه مرز مهران در طول ۲۴ ساعت شبانه روز باز است، ابراز داشت: روزانه بین ۲۷ الی ۳۰ هزار نفر برای شرکت در آیین اربعین حسینی از مرز مهران عازم کربلای معلی می شوند.
وی ادامه داد: جهت تسریع در تردد زوار تعداد گیت های خروجی به ۱۶ گیت افزایش یافته است.
نصیری پور بیان داشت: شهرداری با هماهنگی ادارات شهرستان مینی بوس ها و ماشین های اداری را برای ارائه خدمات مناسب به زوار بسیج کرده است.
وی گفت: کلیه مدارس مهران تعطیل و برای اسکان زوار در اختیار آنان قرار می گیرد.
فرماندار مهران خاطر نشان ساخت: به علت وضعیت جوی نامناسب ضروریست که زوار لیاس گرم و تغذیه مناسب را برای بین راه به همراه داشته باشند.
لازم به ذکر است تمام مساجد، تکایا و حسینیه ها و حتی سالن های ورزشی برای ارائه خدمات به زوار تجهیز شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز