خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

توسعه مشارکت‌های مردمی از سیاست‌های اصلی من است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۲

توسعه مشارکت‌ها از سیاست‌های اصلی من است و شما خیرین مدرسه ساز با اطمینان، فضا‌ها را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهید و مطمئن باشید بهترین‌ها در امر مدیریت مدارس به کار گرفته خواهند شد.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش به اشاره به دو سیاست ارتقای مدیریت آموزشگاهی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی از سیاست‌های اصلی‌ام است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، با اشاره به اینکه امروز سرمایه‌های اصلی جوامع، متشکل از سرمایه فیزیکی، سرمایه طبیعی و سرمایه انسانی است، اظهار داشت: مهم‌ترین عامل در توسعه یافتگی جوامع نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید فرصت حضور خیرین مدرسه ساز را قدر بداند، اضافه کرد: امیدوارم آموزش و پرورش از آغوش گشوده خیرین مدرسه ساز در راستای تربیت نسل نو استفاده کند.

فانی با تبیین سیاست‌های اصلی خود به تشریح دو سیاست ارتقای مدیریت آموزشگاهی و توسعه مشارکت‌های مردمی پرداخت و تصریح کرد: توسعه مشارکت‌ها از سیاست‌های اصلی من است و شما خیرین مدرسه ساز با اطمینان، فضا‌ها را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهید و مطمئن باشید بهترین‌ها در امر مدیریت مدارس به کار گرفته خواهند شد.

در ابتدای این دیدار محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز گزارشی از روند فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز ارائه و حاضرین به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز