خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

مدیران با جدیت در راستای توسعه یافتگی اشتهارد فعالیت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۹۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر تسهیل گری و همراهی تمام دستگاه ها در راستای ارتقاء شاخص‌های اجتماعی، عمرانی و اقتصادی که منجربه توسعه یافتگی شهرستان اشتهارد می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جلسه توسعه شهرستان اشتهارد بیان کرد: مدیران باید به جد در راستای تسریع شاخص‌های توسعه یافتگی مناطق محروم کوشا باشند و گزارش روند اقدامات خود را به صورت مدون به معاونت اقتصادی ارائه دهند. 

وی در ادامه با بیان اینکه اشتهارد به عنوان منطقه کم تر توسعه یافته از سوی وزارت کشور معرفی شده است، گفت: ضروریست با تسهیل‌گری و همراهی تمام دستگاه ها به ارتقای شاخص‌های اجتماعی، عمرانی و اقتصادی که منجربه توسعه یافتگی شهرستان اشتهارد می‌شود، کمک کرد.

 معاون استاندار در هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: وجود بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در اشتهارد می‌تواند به رشد و رونق اقتصادی این شهرستان کمک کند لذا ضروری است زیر ساخت‌های مناسب برای ارتقا شاخص های توسعه یافتگی فراهم شود تا روند رشد در این مناطق تسهیل شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود تمام دستگاه ها گزارش شش ماهه خود را تا پایان موعد مقرر ارائه دهند تا اقدامات صورت گرفته هر دستگاه مورد بررسی وجمع بندی قرار گیرد.

شاهمرادی با بیان اینکه گزارش 6 ماهه معیاری برای ارزیابی عملکرد هر دستگاه است، افزود : انتظار می رود مدیران با حساسیت گزارش خود را تهیه و تدوین کنند تا بتوان از اقدامات و تلاش‌هایی که توسط مدیران دستگاها با حمایت استاندار البرز صورت گرفته در جلسه ای که با حضور استانداران سراسر کشور برگزار می‌شود توسط استاندار محترم ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز