خبرگزاری کار ایران

زیدی خبر داد:

شرکت بیش از 22 هزار نفر در آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای البرز

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۶۹

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت، گفت: در شش ماهه نخست امسال برای بیش از 22 هزار نفر در سطح استان البرز آزمون سنجش و ارزشیابی مهارت برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زیدی با اشاره به عملکرد 6 ماهه امسال اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان البرز اظهار کرد: برای تعداد 22 هزار و 666 نفر معرفی شده به آزمون در بخشهای مختلف آموزشی، تفاهمنامه و صنایع ساختمان در تمامی شهرستانهای استان آزمون برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 15هزار و 324 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند، افزود: از تعداد کل معرفی شدگان به آزمون، 20 هزار و 581 نفر مربوط به آزمون‌های پایان دوره مراکز دولتی و غیر دولتی بوده که پس از طی دوره آموزشی در 7 مرکز و 377 آموزشگاه آزاد فعال زیر مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به آزمون معرفی شده اند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان البرز بیان کرد: در بخش آزمونهای تفاهمنامه ، صنایع دستی و قالیبافی 136نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

وی گفت: در بخش صنایع ساختمان هزار و 949 نفر از طریق سامانه جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آزمون ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند و به ترتیب تعداد 50 و 507 نفر نمره قبولی کسب کرده اند.

زیدی خاطرنشان کرد: آموزش‌های مهارتی توسط دو بخش دولتی و غیردولتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان البرز افزود: در طی 6 ماهه اول سال 1398 تعداد 12هزار و 780 فقره گواهینامه جهت تمدید و تعویض و اصناف و در حوزه آموزشی و تفاهمنامه ها تعداد ده هزار و 852 فقره گواهینامه صادر شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز