خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

موبایل قاپ حرفه ای به 150 سرقت اعتراف کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۷۱

فرمانده انتظامی استان از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای که اقدام به 150 فقره سرقت در شهر کرج کرده بود، خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌های سرقت گوشی تلفن همراه از سوی راکب یکدستگاه موتورسیکلت، از تعدادی از کلانتری‌های کرج به پایگاه یکم پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با بررسی اظهارات مالباختگان و انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم در غرب استان تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

سردار محمدیان ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ؛ اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و  به 150 فقره سرقت موبایل از شهروندان ، در سطح شهر کرج اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که تاکنون 40 نفر از مالباختگان شناسایی شدند، تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای تشکیل پرونده و پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی درآدرس 45متری کاج - بلوار ولیعصر -خیابان گیوه کش، جنب کلانتری 30 اسلام آباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز