خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی البرز :

کشف محموله آناناس قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال / یک نفر دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۴۹

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از یک سردخانه در کرج 3 هزار و 982 کارتن آناناس قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان بر روی عناصر قاچاق کالا و بررسی اخبار ارسالی از مرکز پایش و نظارت سامانه‌ای بر روی محموله های ترانزیتی، ماموران این اداره از انتقال مقادیر قابل توجهی میوه آناناس قاچاق که از بنادر جنوبی کشور بارگیری و به سمت شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در حال حرکت بود، مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیاتی این پلیس قرار گرفت و پس از ردزنی و تحت نظر قرار دادن انباری که قرار بود برابر قوانین گمرکی، محموله به آن مکان انتقال یافته و تخلیه گردد، کالاها برخلاف قانون به سردخانه ای در منطقه محمد شهر کرج منتقل شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ماموران پس از اعزام به محل مذکور در بازرسی از آن مکان 3 هزارو 982 کارتن آناناس به وزن 50 هزار کیلوگرم فاقد بارنامه گمرکی معتبر و قانونی کشف کردند.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای مکشوفه 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز