خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج:

جمع آوری تابلوهایی که وجه فرهنگی ندارد ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۷۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهایی که وجه فرهنگی ندارد، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو در نطق پیش از دستور نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با بیان اینکه مهم ترین ویژگی شهر سالم داشتن زیبایی بصری و برخورداری از آرامش درونی است، اظهارکرد: وقتی خستگی و پراکندگی در نگاه شهروندان باشد، بازخورد آن در رانندگی و رفتارها نمایان می‌شود. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بخشی از این تنش‌ها و نازیبایی‌های بصری را می‌توانیم با کمک یکدیگر کاهش دهیم، گفت: همکاری دستگاه‌ها در جمع آوری نازیبایی‌ها نقش موثری در فراهم آوردن آرامش شهروندان دارد.

این عضو شورا، ضمن یادآوری اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای جمع آوری ۲۰۰ تابلوی غیر مجاز و قدردانی از این اقدام، عنوان کرد: هنوز ۴۵۰ تابلوی دیگر در سطح شهر وجود دارد که بیش از ۲۵۰ تابلو می تواند غیر ضروری بوده و باید جمع آوری شود.

خستو افزود: نگاه ابزاری باعث شده که بعضی افراد فقط را پول ببینند و به موضوع مهمی مانند فرهنگ بی‌توجه باشند که نتیجه این نگاه رشد تابلوهای متعدد غیر ضروری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در تذکر دیگر خود از معاونت شهرسازی و معماری خواست طرح بهسازی اتوبان تا پل حامی را هر چه سریع‌تر به سازمان های ذیربط ارایه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز