خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کمیسیون خدمات شهری شورای شهر فردیس:

راه اندازی بازارچه دستفروشان موجب افزایش درآمد کسبه می شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۹۸

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس گفت: راه اندازی بازارچه دستفروشان موجب افزایش درآمد کسبه می شود.

به گزارش ایلنا، افراسیاب بیچرانلو با اشاره به اینکه شهرداری فردیس برای ایجاد بازارچه ساماندهی دستفروشان اقدامات موثری انجام داده است، اظهار داشت: این اقدام با هدف حمایت از صنوف حاشیه معابر اصلی، ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۳ هزار واحد صنفی در خیابان اصلی فردیس فعال است، تاکید کرد: درآمد اصناف این حوزه با وجود دستفروشان کاهش پیدا کرده بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به وجود ۳۰۰ دستفروش در شهر، عنوان کرد: با توجه به تاکیدات دادستان و فرماندار شهرستان فردیس و پیگیری های مدیریت شهری، نسبت به ایجاد بازارچه ساماندهی دستفروشان اقدام شده است که آزادسازی معابر از مهمترین اهداف این اقدام بوده است.

وی با اشاره به پیگیری های ویژه شهردار فردیس برای ساماندهی دستفروشان و ایجاد بازارچه ای برای کسب و کار آنها، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی دستفروشان اقدامات بسیاری از جمله برگزاری جلسات متعدد با اتاق اصناف، دادستان و فرمانداری به منظور بررسی موضوعات مختلف انجام شده است.

یکی از دغدغه های شهردار و شوراى شهر فردیس ساماندهی دستفروشان است

بیچرانلو با اشاره به اینکه بازارچه دستفروشان آماده بهره برداری است، اضافه کرد: یکایک مسئولان در راستای حمایت از ۴۱۰ هزار شهروند و اصناف فردیس مصمم به ساماندهی دستفروشان هستند که البته این اقدام به نفع دستفروشان نیز هست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بازارچه ساماندهی دستفروشان موجب ایجاد امنیت، آرامش شهروندان و افزایش درآمد صنوف می شود، تصریح کرد: وجود دستفروشان مضراتی چون افزایش آسیب های اجتماعی، سد معبر، ترافیک و مسدود شدن معابر را به همراه دارد که در صدد هستیم با ساماندهی دستفروشان در راستای رفع این معضلات اقدام کنیم.

بیچرانلو نائب رئیس شورا در بخش پایانی سخنان خود، یکی از مهمترین دغدغه های شهردار فردیس وشورا ى شهر را ساماندهی دستفروشان اعلام کرد و افزود: این حرکت، طرحی استراتژیک است که توسط مدیریت شهری فردیس در راستای ایجاد آسایش شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز