خبرگزاری کار ایران

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس مطرح کرد:

ترمیم بیش از ۸۰ درصد بلوک‌های عابر پیاده اطراف مدارس در فردیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۴۴

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از ایجاد و ترمیم بیش از 80 درصد بلوک های عابر پیاده اطراف مدارس این شهر خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، علیرضا ابراهیمی در تشریح عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس در مناطق دوگانه این شهر اظهار کرد: برای بلوار ارم واقع در منطقه یک انجام خط کشی محوری، اجرای بلوک عابر پیاده، رنگ آمیزی و نصب سرعت‌گیر انجام شده است.

وی در ادامه افزود: بلوارامام رضا(ع) در خیابان های هفتم، شهید میرزاخانی، کیوان و بلوار های شهدا و شهرک ناز نسبت به اجرای بلوک عابر پیاده در مقابل مدارس و نقاط پرتردد اقدام شده است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از اجرای ۱۵۰ بلوک عابر پیاده در اطراف مدارس نوبهار، معلم، خیبر، ارم، مفتح و غیره خبر داد و گفت: همچنین بلوارهای سیلو و فرمانداری نیز به ترتیب ۱۰ و ۹ هزار متر طول خط کشی محوری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد بلوک های عابر پیاده سطح شهر اصلاح و بازسازی شده است، خاطرنشان کرد: خط کشی محوری در راستای ایمن سازی تردد های شهری یکی از اصلی ترین مواردی است که توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس انجام شده است.

ابراهیمی در خصوص کمرنگ و سیاه شدن خط کشی محوری خیابان های سطح شهر، گفت: با توجه به عدم بارش باران طی سه ماه گذشته، آلودگی هایی موجب کمرنگ شدن این خطوط شده است که پس از بارش باران این آلودگی ها شسته می شود و خط کشی ها دوباره به رنگ خود باز می‌گردند اما در صورت عدم بارش باران شست و شوی خط کشی های معابر توسط مدیریت شهری انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز