خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز خبر داد:

بهره‌مندی ۷ هزار دانش‌آموز مددجو از اردوهای فرهنگی- تفریحی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۵۱

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز در ارتباط با برگزاری اردوهای تابستانی این نهاد، گفت: ۷ هزار دانش‌آموز مددجو از ۱۱ استان کشور در برنامه‌های فرهنگی و تفریحی اردوهای تابستانی کمیته امداد البرز شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی با اشاره به برگزاری اردوهای تابستانی ممدجویان کمیته امداد در استان البرز، اظهار داشت: امسال رقمی حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای برگزاری اردوهای دانش آموزان سایر استان‌های کشور در اردوگاه امام علی علیه‌السلام استان البرز و همچنین اعزام دانش آموزان البرزی به اردوگاه‌های زیارتی و تفریحی استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمانشاه و همدان هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه ارتقاء سطح آگاهی‌ها و بنیه تربیتی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و همچنین تقویت روحیه این عزیزان به منظور آمادگی بهتر برای آغاز سال تحصیلی جدید از جمله اهداف مهم برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی است افزود: ۷ هزار دانش‌آموز مددجو از ۱۱ استان کشور در برنامه‌های فرهنگی و تفریحی اردوهای تابستانی کمیته امداد البرز شرکت می کنند.

رجبی با تأکید بر اینکه تمامی هزینه‌های برگزاری اردوها شامل ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد رایگان است، گفت: در سال ۹۷ دو هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان‌های مازندران، اصفهان، مرکزی، خوزستان، تهران، قم، قزوین و زنجان در برنامه‌های تفریحی و تربیتی، کلاس‌های فرهنگی و هنری و رقابت‌های ورزشی مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی علیه‌السلام استان البرز شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه طبق ۵۰ درصد از بودجه تخصیص داده‌شده به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی از محل صدقات پرداختی مردم و خیران تأمین می‌شود افزود: همه‌ ساله اردوهای بلندمدت و کوتاه مدت این نهاد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طول فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۲ هزار مددجو شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، مردان بیمار و از کارافتاده، دانشجویان و دانش‌آموزان در استان البرز تحت حمایت کمیته امداد هستند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی این نهاد با توجه به شرایط سنی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز