خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراقتصادی استانداری البرز مطرح کرد:

ذخیره سازی اقلام مورد نیاز برای شب عید/برای تامین تخم مرغ هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۲۸۳

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه اقلام مورد نیاز برای شب عید ذخیره سازی می شود گفت: در خصوص تامین تخم مرغ هیچ گونه مشکلی در بازار وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از کرج، پرویز زرگر مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه این نشست با هدف تامین، توزیع و نظارت بر قیمت گذاری کالاهای اساسی مردم بخصوص در شب عید تشکیل شد اظهار داشت: بر این اساس بررسی‌های لازم برای ذخیره سازی اقلام مورد نیاز صورت گرفت.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام نیز در این رابطه باید با اهتمام ویژه‌ای داشته و در اسرع وقت نسبت به تامین مایحتاج مردم بخصوص گوشت، مرغ، تخم مرغ و... اقدام کنند.

زرگر با تاکید بر لزوم نظارت جدی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نرخ گذاری دقیق بر روی کالاها گفت: هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی در بازار باید گزارش شده و در اسرع وقت در رابطه با حل چنین معضلات احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: هر هفته به صورت مستمر جلسات تنظیم بازار تشکیل خواهد شد که در راستای تامین کالاهای ضروری معضل خاصی وجود نداشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در خصوص تامین تخم مرغ هیچ گونه مشکلی در بازار وجود ندارد اضافه کرد: می‌توان با برنامه ریزی صحیح، وضعیت بازار را به گونه ای تنظیم کرد که علاوه بر تثبیت قیمت ها، رقابت بر سر عرضه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب به مردم ایجاد شود.  

وی گفت: ضرورت دارد برای اقشار کم درآمد جامعه به درستی برنامه ریزی شود چراکه کوتاهی در این خصوص برای این افراد آسیب زا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز