خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز مطرح کرد:

بارش برف در استان البرز از روز سه شنبه/ آماده باش دستگاه های امدادی برای مقابله با بحران

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۸۲۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بارش برف در این استان گفت:تمامی دستگاه‌ها باید درباره اقدامات و عملکرد خود در خصوص برف پاسخگو باشند.

 به گزارش ایلنا از کرج،مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران  این استان  اظهار داشت:با توجه به پیش بینی هواشناسی و بارش برف در استان از روز سه شنبه اداره کل بحران از هفته گذشته اخطاریه لازم را در این زمینه به تمامی دستگاه ها ارائه کرده است.

وی با اشاره به وضعیت بارش برف در البرز و دیگر استان‌های کشور گفت: پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در البرز، سازمان مدیریت بحران  استان هشدارهای لازم را به دستگاه‌های مربوطه داده و از آنها خواسته شد که در برابر برف آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اقدامات تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این زمینه بررسی خواهد شد، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید درباره اقدامات و عملکرد خود در خصوص برف پاسخگو بوده و گزارشی از آنچه که انجام داده‌اند و دلایل اقداماتی که منجر شده تا نتوانند یک سری کارها را انجام دهند، تشریح کنند.

مهرور گفت: کلیه دستگاه های امدادی آمادگی داشته باشند که اگر به خاطر برودت هوا گاز قطع شد خودروهای آتش نشانی و بیمارستان ها در بخش فرآوردهای نفتی ذخیره های لازم را داشته باشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرزگفت: با توجه به اینکه ابلاغ اخطاریه هواشناسی به دستگاه‌های استان  به دستگاه ها داده شده است بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین سوخت تأکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: کمبود سوخت برخی از خودروها یکی از مشکلات مردم در پی بارش برف بود که درصد هستیم این قبیل از مسائل را طی روزهای آینده شاهد نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز