خبرگزاری کار ایران

امام جمعه طالقان خواستار شد:

معرفی طالقان به عنوان منطقه نمونه گردشگری و مذهبی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۶۲

امام جمعه طالقان گفت: طالقان با پیشینه عمیق فرهنگی جا دارد بعنوان منطقه نمونه گردشگری و مذهبی در منطقه معرفی شود.

به گزارش ایلنا از طالقان،حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه طالقان در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر در این شهرستان که با حضور محمدعلی نجفی استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد آن بودم که استاندارالبرز برخلاف دیگر مسئولان که دیر به برنامه‌ها می‌رسند، زودتر از زمان مقرر در این شهرستان حضور پیدا کردند و وقتی از ایشان علت را پرسیدم گفتند نمی‌خواستم مردم معطل بمانند.

وی افزود: چنین باوری باید مشی حرکت دیگر مسئولان هم باشد و برای خدمت به مردم از تشریفات دوری کنند.

امام جمعه طالقان همچنین بیان‌کرد: طالقان بالقوه همه چیز دارد نظیر آب فراوان؛ سد زیبا و رودخانه‌ای به وسعت یک منطقه گردشگری اما بالفعل چیزی ندارد.

امام جمعه طالقان گفت: طالقان با پیشینه عمیق فرهنگی جا دارد بعنوان منطقه نمونه گردشگری و مذهبی در منطقه معرفی شود. بخش مهمی از ثروت استان البرز را طالقان می تواند تولید کند.

وی افزود: طالقان منطقه‌ای بسیار بکر با مردمان خوب است که از نظر تعداد نیروی انسانی نخبه و کارآمد غنی است و باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز