خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی البرز خبر داد:

افتتاح 85 کیلومتر از راه‌های استان البرز در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۳۷

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح 85 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این استان با هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های افتتاحی بخش مسکن و راه در دهه فجر ۹۶ استان البرز اظهار کرد: در دهه فجر امسال حدود ۸۵ کیلومتر شامل راه‌های اصلی، روستایی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را در دستور کار داریم. 

وی با بیان اینکه اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده، تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه در محور اشتهارد به هشتگرد قرار دارد که راه‌های روستایی نیز عمدتا مربوط به شهرستان طالقان هستند. 

همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح در راستای کمربندی غربی استان البرز است و اتصال کریدور شرق به غرب اشتهارد- بوئین زهرا و اتوبان کرج- قزوین به یکدیگر از اهداف آن است. 

وی این محور بالغ بر ۴۰ کیلومتر که از احداث آن از اواخر سال ۷۹ آغاز شده بود و با اعتبارات اختصاص یافته سفر هیات دولت به استان البرز، تقاطع و اتصال آن به آزادراه در دهه فجر افتتاح و قطعه سوم نیز کلنگ‌زنی می‌شود تا اواخر سال آینده زیر بار ترافیک رود و این طرح به سرانجام می‌رسد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به افتتاح روکش آسفالت به طول حدود ۴۰ کیلومتر در محور کرج به چالوس، گفت: در مجموع برای این پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره برنامه‌های کلنگ زنی در دهه فجر امسال بیان کرد: برنامه کلنگ زنی برای حدود ۴ کیلومتر راه روستایی و قطعه سه راه اصلی اشتهارد- نجم آباد- نظرآباد به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیارد ریال برای دهه فجر ۹۶ داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز