خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از نظام و مسئولان مأیوس کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۴۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی مدت سی و نه سال است که تلاش می‌کنند مردم را از نظام و مسئولان مأیوس کنند و با مشاهده مناظر حضور مردم دچار رعب و وحشت می شوند.

به گزارش ایلنا از کرج، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: بهرگیری از شبکه های ماهواره ای، یکی از راهبردهای دشمن در جلوگیری از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی مدت سی و نه سال است که تلاش می‌کنند مردم را از نظام و مسئولان مأیوس کنند و از حضور آنها در مناسبت‌های ملی با بهرگیری از شبکه‌های ماهواره ای چون BBC ،VOA و غیره از حضور میلیونی مردم جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام مسعودی، گفت: مقام معظم رهبری مد ظله العالی در سخنرانی اخیرشان در جمع ارتشیان جمهوری اسلامی ایران فرمودند؛ امسال حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پرشورتر از سال های قبل خواهد بود و این امر با حضور پرشور مردم در استان البرز و سایر نقاط کشور محقق خواهد شد و دشمنان با مشاهده مناظر حضور مردم دچار رعب و وحشت و از نیل به اهداف‌شان مأیوس خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اذعان داشت: دشمنان نظام و اسلام تلاش‌کردند تا با بکارگیری راهکاری‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، وضع تحریم های ظالمانه مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کنند در حالیکه این مردم هوشیارانه تمامی نقشه‌های آنها را رصد و به فرمان رهبری با حضور میلیونی خود دشمنان را در تمامی صحنه ها مأیوس می‌کنند.

وی گفت: تبلیغات اسلامی هماهنگی ها لازم را جهت حضور هیات‌های مذهبی، مبلغین و مبلغات، بانوان فرهیخته و موسسات قرآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز