خبرگزاری کار ایران

با دوره باز پرداخت ۶ ساله انجام می‌شود؛

پرداخت تسهیلات کم بهره برای کشت گیاهان دارویی

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۱۱

رئیس‌سازمان جهاد کشاورزی البرز از پرداخت تسهیلات با نرخ سود 6 درصد با دوره بازپرداخت 6 ساله برای کشت و فرآوری گیاهان دارویی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال و توسعه کشت گیاهان دارویی ستادی تحت همین عنوان در کشور و همچنین در استان راه اندازی شده و اهداف اصلی آن توسعه گیاهان با ارزش دارویی است که برای سلامتی انسان نقش اساسی دارند. علاوه بر این در امر ایجاد اشتغال و تولید ناخالص ملی و در بحث صادرات هم  به همین ترتیب اهمیت و تاثیر گذاری بالایی خواهند داشت.

 موسوی افزود: با همت دستگاه های دست اندرکار و بخش خصوصی جلسات مختلفی با مباحث زنجیره تولید تا فرآوری و صادرات تشکیل دادیم که انشاالله نتایج خوبی در پی خواهد داشت و بدین منظور کشاورزانی که علاقمند به کشت گیاهان دارویی باشند شناسایی خواهند شد و آنها را به کارگاه‌ها و صنایعی که فرآوری گیاهان دارویی دارند متصل خواهیم کرد، به نحوی که وقتی کشاورزی محصولی را کشت میکند اطمینان داشته باشد که محصول خود را میتواند به فروش برساند.

وی بیان داشت : برای توسعه این کار تسهیلات با نرخ سود 6 درصد با دوره بازپرداخت 6 ساله در نظر گرفته شده بنابراین کلیه افرادی که علاقمند به اشتغال در این امر هستند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز