خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز عنوان کرد:

اولویت تامین کانکس برای مناطق زلزله‌زده/ تا آخر بازسازی با مردم کرمانشاه خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۹۳

استاندار البرز با اشاره به اینکه بازسازی 8 روستای کرمانشاه به البرز سپرده شده است، گفت: تا آخر بازسازی با مردم کرمانشاه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدعلی نجفی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محموله های ارسالی به مناطق غرب کشور، به تبیین نقش استان البرز در بازسازی مناطق زلزله پرداخت و اظهار داشت: از روز اول حضور مردم، نیروهای بسیج، سپاه، نیروهای امدادی، اصناف و... در استان البرز ویژه بوده است و تاکنون نیز بیش از 394 دستگاه کامیون شامل لوازم و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از البرز ارسال شده است.

استاندار البرز افزود: 387 نیروی امدادی و خدماتی از هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

نجفی با اشاره به اینکه البرز مسئولیت بازسازی 8 روستای استان کرمانشاه را عهده دار شده است، گفت: با تلاش نیروهای بسیج امیدواریم جزو استان‌های اول در بازسازی مناطق زلزله زده باشیم.

وی با بیان اینکه کار بزرگی انجام شده است، گفت: عزمی که در خدمت به هموطنان در نیروهای امدادرسان البرز  وجود دارد قطعا این استان از استان‌های برتر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه با بیان اینکه تا آخر بازسازی با مردم کرمانشاه خواهیم بود، گفت: امروز شاهد ارسال کانکس های مورد نیاز مردم هستم و در حال حاضر تامین کانکس و ساخت و احداث دائم جزو ماموریت های اولویت دار است.

وی با بیان اینکه هماهنگی واحدی در بخش های مختلف برای ارسال محموله ها و کمک رسانی وجود دارد، افزود: انقلاب ما مردمی بوده است و شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این حرکت اجتماعی هستیم، هر چند اقدامات متعددی در حال انجام است اما تحت مدیریت واحد استان این اقدامات صورت می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به تصمیمات دولت برای احیا مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض از سوی دولت در حال ارائه است و خدمت رسانی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز