خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

فرهنگیان همواره در شرایط سخت پشتیبان اتقلاب بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۷۱

این حضور مردم و حمایت آن‌ها از نظام و دولت جمهوری اسلامی مایه دلگرمی مسئولان است و وظیفه ما را در خدمت رسانی به آن‌ها دوچندان می‌کند.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از مسئولان ارشد این وزارتخانه صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این حضور مردم و حمایت آن‌ها از نظام و دولت جمهوری اسلامی مایه دلگرمی مسئولان است و وظیفه مارا در خدمت رسانی به آن‌ها دوچندان می‌کند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز وزیر آموزش و پرورش به همراه فرهنگیان و دانش آموزان در اقیانوس دوستداران انقلاب، در جمع راهپیمایان در خیابان شهید محمد علی جناح به سمت میدان آزادی حاضر شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران، حضور مردم را ستودنی و مثال زدنی عنوان کرد و گفت: این حضور مردم و حمایت آن‌ها از نظام و دولت جمهوری اسلامی مایه دلگرمی مسئولان است و وظیفه مارا در خدمت رسانی به آن‌ها دوچندان می‌کند.

فانی با اشاره به حضور پر شور دانش آموزان و معلمان در راهپیمایی امروز اظهار کرد: فرهنگیان همواره و به خصوص در شرایط سخت پشتیبان صادق انقلاب بوده‌اند.

وی مراسم تشکر و قدردانی دولت را به فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان گرامی اعلام و حضور گرم آن‌ها در پشتیبانی از نظام و برنامه‌های دولت را ستود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز