خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نگاه به تولید داخلی از شعار باید به عمل تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۵۱

استاندار البرز با بیان اینکه همه باید با نگاه تولید داخلی حرکت کنند تاکید کرد: نگاه به تولید داخلی از شعار باید به عمل تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از کرج،محمدعلی نجفی، در دیدار با بسیجیان استانداری و ادارات استان در سالن شهدای دولت،ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان،اظهار داشت: اعتقاد داریم همه کسانی که در مسیر خدمت تلاش می کنند،بسیجی هستند.

استاندار البرز بیان کرد: اخلاص، شهامت، استقامت و پایداری و روحیه ولایتمداری و آمادگی برای مدیریت جهادی بارها از سوی امام راحل ره مطرح شده است.

 نجفی خاطر نشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری بسیج را نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها می خوانند.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه ها بیان کرد: پاکی و پاکدامنی و روحیه انقلابی  از ویژگی های بسیجیان است.

 نجفی با اشاره به حضور فعال بسیج در برهه‌های مختلف گفت: در ایام اربعین و زلزله شاهد حضور پر شور این قشر در میدان بحران بودیم.

وی بیانات مقام معظم رهبری برای ایجاد شرایط بهتر زندگی برای زلزله زدگان افزود: اسکان و بازسازی مناطق زلزله زده بهتر از قبل با تلاش دولتمردان در حال انجام است.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر مدیریت جهادی،نظم و انضباط از مولفه های همین مدیریت جهادی گفت: باید همیشه در تلاش باشیم و وقت و زمان را برای خدمت با کیفیت مصروف داریم. نگاه از شعار به تولید داخلی باید به عمل تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز