خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج:

عمل به قانون، فصل الخطاب است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۸۰

استان البرز استان پر حاشیه‌ای است و استاندار جدید باید مواظب باشد که رانت خواران و زیاده خواهان ایشان را وارد مسائلی نکنند که خدایی نکرده در این استان دچار خسران شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید استان البرز گفت: از جمله خصوصیات منحصر به فرد سید طاهر طاهری ادب و صبر ایشان بود که با وجود انواع فشار‌ها و نا‌ملایماتی که در این استان برایشان تحمیل شد همواره با رویی خوش و ادبی مثال زدنی با این مسائل مواجه می‌شدند.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام حسینی همدانی در ادامه با تقدیر از زحمات ۸ ماهه اولین استاندار البرز در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: من از نزدیک شاهد تلاش ایشان و معاونان وی در استانداری البرز بودم و متاسفم که در این استان در حق ایشان جفا شد.

وی در ادامه وجود دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی را کمک حال مسئولان استان دانست و خطاب به سید حمید طهایی استاندار جدید البرز خاطر نشان کرد: استان البرز استان پر حاشیه‌ای است و استاندار جدید باید مواظب باشد که رانت خواران و زیاده خواهان ایشان را وارد مسائلی نکنند که خدایی نکرده در این استان دچار خسران شود.

امام جمعه شهرستان کرج در ادامه بیان داشت: این استان دارای پتانسیل‌ها و استعدادهای ویژه‌ای است که با به کار گیری این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف می‌توان موجبات رشد و شکوفایی استان را فراهم کرد.

حسینی همدانی در ادامه گفت: پایبندی به اصول و ارزش‌ها در این استان باید مد نظر قرار گیرد و هر شخصی که در این استان مسئولیتی را عهده دار می‌شود باید بر روی این اصول پافشاری کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج در ادامه خاطر نشان کرد: عمل به قانون، فصل الخطاب است و بنده کسی را که در این استان به اسلام، اخلاق و هر چیزی که برای آن انقلاب کردیم اهمیت بدهد و به آن عمل کند حمایت خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز