خبرگزاری کار ایران

با دستور ویژه فرماندار نظرآباد؛

اتوبوس‌های فاقد کیفیت از ناوگان مسافربری نظرآباد حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۶۲

با توجه به افزایش جمعیت شهری و نیاز مردم به تردد در سطح شهر و همچنین نیاز به ارتباط مردم نظرآباد با تهران و کرج، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری در این شهرستان تأمین حمل و نقل عمومی با کیفیت و استاندارد است.

با دستور ویژه فرماندار نظرآباد برای نظارت فنی بر تجهیزات و وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌های فاقد کیفیت از ناوگان مسافربری این شهرستان حذف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شهریار آقایی امروز(یکشنبه ۴ خرداد)، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهری و نیاز مردم به تردد در سطح شهر و همچنین نیاز به ارتباط مردم نظرآباد با تهران و کرج، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری در این شهرستان تأمین حمل و نقل عمومی با کیفیت و استاندارد است.

وی افزود: متأسفانه مردم نظرآباد دسترسی به قطار شهری نداشته و بیشترین مسافرت‌های برون‌شهری بالاخص به تهران و کرج با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

فرماندار نظرآباد خاطرنشان کرد: به همین دلیل موضوع بهسازی و ارتقاء کیفیت وسائل نقلیه عمومی به ویژه اتوبوس‌ها، همواره مدنظر مدیریت ارشد شهرستان قرار داشته است.

وی ادامه داد: در این رابطه حدود دو ماه قبل بازرسی‌ها و بازدیدهایی از امکانات اتوبوسرانی نظرآباد انجام شد و کیفیت خودرو‌ها و توانمندی رانندگان اتوبوس مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

آقایی یادآورشد: پس از انجام این بازرسی‌ها، دستورالعملی خطاب به شهرداری و سازمان‌های تابعه از جمله اتوبوسرانی صادر و مدیریت این نهاد‌ها مکلف به بهسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان شدند.

وی افزود: در این دستورالعمل درباره بررسی توانمندی‌های فنی و اخلاقی و جسمانی رانندگان نیز تأکید و مقرر شده است که با انجام آزمایش‌های مستمر، از استفاده از رانندگانی که صلاحیت و یا توانمندی‌ لازم را ندارند، جلوگیری شود.

آقایی در پایان گفت: در جلساتی که با مدیران حمل و نقل عمومی داشتیم، تأکید شده است که بروز حوادثرانندگی به دلیل نقص فنی خودرو‌ها و یا عدم سلامت و توانایی رانندگان اتوبوس و تاکسی تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و در صورت بروز چنین اتفاقاتی، با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز