خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری فردیس خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزش خدمات شهری در راستای فرهنگسازی تفکیک و بازیافت زباله از مبدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۱۹

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری فردیس به فرهنگسازی تفکیک و بازیافت زباله از مبدا، گفت: در این راستا کارگاه آموزشی خدمات شهری و محیط زیست در شهرداری فردیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، اصغر نصیری اظهار کرد: کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست و تأثیر آن بر مسائل اجتماعی با حضور اساتید دانشگاه و مدرسین مجرب حوزه خدمات شهری در سالن ایثارگران تشکیل می‌ شود.

وی افزود: شهرداری فردیس در راستای فرهنگ سازی تفکیک و بازیافت زباله از مبدأ، با تهیه پیام های آموزشی و اکران بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و سطل های طراحی شده زباله، موضوع مطروحه را که مهم و حیاتی است، پیگیری می کند.

نصیری گفت: فردا کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست و تأثیر آن بر مسائل اجتماعی با حضور اساتید برجسته دانشگاه و مدرسین مجرب در حوزه خدمات شهری و محیط زیست برگزار خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در ادامه تصریح کرد: این اقدام با اهداف آشنایی شهروندان با وظایف مدیران شهری در حوزه خدمات شهری و محیط زیست، بررسی آثار اجتماعی فعالیت‌های این دو بخش، بررسی راه کارهای عملی جلب مشارکت های مردمی در نگهداشت شهر و بررسی شیوه های افزایش سرمایه اجتماعی در مسائل زیست محیطی شهرها تشکیل می شود.

نصیری افزود: مدیریت شهری فردیس در راستای فرهنگسازی تفکیک و بازیافت زباله از مبدا با پیام های آموزشی با تبلیغات محیطی، تعداد زیادی بنر و سطل های طراحی شده زباله در سطح شهرفردیس برای استفاده شهروندان قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز