خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد؛

مشارکت 67 میلیارد تومانی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۵۹۶

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: طی 9 ماهه ابتدای سال بیش از 37 هزار حامی البرزی مبلغ 67 میلیارد و 48 میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا البرزی با بیان اینکه  طرح "اکرام ایـتام و محسنین" با هدف حمایت از فرزندان  یتیم و  محسنین  و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... است گفت: در حال حاضر 37 هزار و  215 حامی؛ حمایت 1697 یتیم و 6042  فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز  با اشاره به اینکه  از ابتدای سال جاری تاکنون  37 هزار  حامی البرزی مبلغ 67 میلیارد و 48 میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و 63۰ هزار تومان و فرزندان محسنین 822 هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

البرزی با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و ... به موفقیت رسیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز