خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد انجام شد؛

بهره‌مندی ٢٧٩ دانش آموزان بااستعداد البرزی از طرح مدارس همدل

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۵۹

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: در این طرح ٢٧٩ دانش‌آموز بااستعداد موردحمایت کمیته امداد البرز در ١٧١ مدرسه غیرانتفاعی، نمونه دولتی و هیات امنایی به صورت رایگان ثبت‌نام شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا البرزی با اشاره به اینکه طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجراشده است گفت: طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، ٢٧٩ دانش‌آموز معدل بالای ۱۷ موردحمایت کمیته امداد در ١٧١ مدرسه غیرانتفاعی، نمونه دولتی  وهیات امنایی به صورت رایگان  ثبت‌نام شدند.

وی ضمن تقدیر ویژه از مدیران مدارن مدارس همدل تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موردحمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می‌شود.

البرزی بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ دانش آموزان موردحمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند گفت: کمیته امداد امام (ره) با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، پرداخت کمک‌هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد البرز فراهم‌سازی زمینه تقویت علمی دانش‌آموزان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این طرح برشمرد و بیان کرد: آینده کشور در گرو انجام چنین اقدامات ارزشمندی است که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز