خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماهه ابتدای سال انجام شد؛

پرداخت بیش از 138 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۹۸

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 138 میلیارد تومان کمک معیشت به حساب بیش از 28 هزار خانوار مورد حمایت البرزی واریز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، شاپور قاسمی با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک‌هزینه معیشت دریافت می‌کنند، اظهار کرد: خانوارهای مددجو یک نفره 770هزار تومان، دونفره 1میلیون و 90 هزار تومان، سه‌نفره یک میلیون و 525 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره یک میلیون 960 هزار تومان و خانوارهای پنج‌نفره 2 میلیون و 409 هزار تومان کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون این نهاد درخواست‌های 1300 نیازمند غیر مددجوی البرزی را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی‌شده بودند را بررسی و نهایتاً 80 درصد درخواست‌ها که شامل نیازهایی چون  تسهیلات وام، کمک بلاعوض، اشتغال، جهیزیه و درمان بوده‌اند تایید و خدمات لازم ارائه شد.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌ معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

شاپور قاسمی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز  با اشاره به اینکه لوازم خانگی ضروری در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود،گفت: از ابتدای سال تاکنون 697 سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن گازی ، بخاری گازی ، جاروبرقی ، تلویزیون و کولر  به ارزش 4 میلیارد  353 میلیون تومان توسط کمیته امداد البرز به مددجویان اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز