خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ملی یاس با رویکرد توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۰۷

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: طرح ملی یاس با رویکرد توانمندسازی اقشار آسیب پذیر به شیوه پیشگیرانه و اجتماع محور در ١٠ خانه هلال احمر در سطح استان فعال است.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی قمشه با اشاره به اینکه جامعه هدف طرح ملی یاس از سوی کمیته امداد و تمامی آموزش ها و فعالیت از سوی جمعیت هلال احمر انجام می‌شود، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در تلاش برای ارائه آموزش های اجتماع محور، فرد توان انجام کار مشارکتی را پیدا و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری در بعد محلی می‌شود.

قمشه با بیان اینکه جامعه هدف طرح همه گروه‌های سنی بخصوص دختران ۲۵ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند افزود:  ارتقای عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی در بین مخاطبان و توانمند سازی رفتاری، ارتباطی و فرهنگی مددجویان، حضور مخاطبان در عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، ایجاد انگیزه در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح، ترویج خود امدادی و دگر امدادی را از اهداف دیگر اجرای طرح یاس اعلام کرد.

 وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با همکاری جمعیت هلال‌احمر طرح یاس را طراحی کرده که در آن نیروی انسانی، مدجویان کمیته امداد هستند که به‌عنوان مسئولان و رابطان خانه‌های هلال‌احمر در حاشیه شهرها، سازماندهی و آموزش همگانی، امدادی، اجرای طرح پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی و تشکیل تیم‌های مورد نیاز در زمان وقوع حوادث به‌کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز