خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد البرز انجام شد؛

خدمت درمانی به ۱۵۹ مددجوی منطقه محروم پیشاهنگی توسط گروه‌های جهادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۱۱

تیم پزشکی متشکل از ۲۰ پزشک و دستیار با همکاری و تعامل مرکز نیکوکاری حضرت قائم(عج) با حضور در مسجد حضرت امام سجاد علیه‌السلام منطقه محروم پیشاهنگی به ۱۵۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمبنی(ره) ۴۷۵ خدمت پزشکی رایگان ارائه کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، سعید افلاکی رئیس کمیته امداد کمالشهر با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به مددجویان در بخش‌های پزشک عمومی، روانشناسی، ارتوپد، چشم‌پزشکی، طب سنتی، دندانپزشکی و تحویل دارو از طریق داروخانه سیار انجام شده است، گفت: در مجموع ۱۵۹ مددجو با حضور در مسجد امام سجاد(ع) با همکاری مرکز نیکوکاری قائم(عج) و هلال احمر ۴۷۵ خدمت پزشکی رایگان از سوی پزشکان جهادی و نیکوکار دریافت کردند.

افلاکی با اشاره به اینکه از اهداف گروه‌های جهادی، خدمت‌رسانی مستقیم و رایگان به نیازمندان است گفت: برآورد تقریبی خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت توسط این تیم پزشکی و جهادی ۸۵۰ میلیون ریال است که با  باهدف ارتقاء سطح سلامت مددجویان ساکن مناطق حاشیه‌نشین انجام شده است.

وی گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق واریز کمک‌ها به شماره ‌6037997950037292 نزد صندوق امداد ولایت البرز نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود جهت رفع مشکلات و نیازهای محرومان ساکن مناطق محروم کمالشهر، پیشاهنگی خرمدشت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز