خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر؛

دفتر نمایندگی خانه کارگر در محمدشهر کرج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۴۵

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان کرج از افتتاح دفتر نمایندگی خانه کارگر در محمدشهر، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، فرشاد اوجانی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خانه کارگر در محمدشهر که به مناسبت دهه فجر و با حضور رئیس کانون بازنشستگان البرز، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان، اعضای هیات مدیره کانون، اعضای هیات اجرایی ‌خانه کارگر کرج و جمعی از مسئولان شهری محمدشهر و فعالان کارگری، برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح دفتر نمایندگی محمدشهر کرج، علاوه بر توسعه دفاتر فعال؛ عضویت خانه کارگر در سایر شهرهای استان البرز نیز تسهیل شده و جامعه کارگری می‌تواند از امکانات و مزایای این تشکیلات برخوردار شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج گفت: اقدامات بسیار خوبی برای رفاه کارگران در سال‌های اخیر انجام شده است. به دنبال عضوگیری، خدمات آموزشی و معیشتی برای اعضای خانه کارگر ارائه می‌شود.

اوجانی یادآور شد: کارگران استان البرز با عضویت در خانه کارگر، می‌توانند از امکانات رفاهی واحدهای اقامتی در بسیاری از شهرهای کشور با کمترین مبلغ برخوردار شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی این خدمات در دفتر نمایندگی خانه کارگر محمدشهر نیز ارائه شود.

کریم قدیانلو عضو شورای شهر محمدشهر نیز در این مراسم گفت: با توجه به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در شهر محمدشهر و حومه و نیاز منطقه با بیش از 170 هزار نفر جمعیت که اکثریت آن کارگر هستند به طور قطع راه‌اندازی چنین تشکلی برای رسیدگی و توجه به امور معیشتی این قشر از جامعه، ضروری بود.

قدیانلو افزود: امیدواریم با راه‌اندازی دفتر نمایندگی خانه کارگر در محمدشهر شاهد رسیدگی هرچه بیشتر به نیازهای معیشتی کارگران باشیم.

وی از مسئولان خانه کارگر استان خواست بحث آموزش را در بین کارگران و خانواده آنها جدی بگیرند.

در پایان این مراسم، مصطفی امانی فرد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی خانه کارگر در شهر محمدشهر معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز