خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز تاکید کرد:

ضروری بودن پاسخگویی به موقع به مصوبات کمیسیون کارگری استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۷

پاسخگویی به موقع به مصوبات جلسات این کمیسیون با توجه به اهمیت و جایگاه تولید و اشتغال پایدار و همچنین رویکرد استانی در مواجهه با این موضوع از جمله ضروریاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر مسئولان ذیربط قرار گیرد.

ایلنا: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز بر پاسخگویی به موقع به مصوبات کمیسیون کارگری استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، پرویز کوثری با بیان این مطلب در هفتمین جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان البرز به تشریح اهداف و وظایف کمیسیون کارگری شورای تامین استان پرداخت و اظهار داشت: پاسخگویی به موقع به مصوبات جلسات این کمیسیون با توجه به اهمیت و جایگاه تولید و اشتغال پایدار و همچنین رویکرد استانی در مواجهه با این موضوع از جمله ضروریاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی یادآور شد: اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب در جهت رفع مشکلات کارگران و سایر امور مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل از سوی متولیان ذ‌یربط از دیگر انتظارات کمیسیون کارگری شورای تامین استان است.

گفتنی است پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان، لزوم همکاری و تعامل نزدیک دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در راستای برون رفت از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان به مصوبات و ارسال آن به دبیرخانه کمیسیون از محورهای اصلی این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز