خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج:

شهرداری به تعهدات خود در قبال موسسه اصلاح و نهال و بذر عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۸۸۷

سرپرست شهرداری کرج گفت: موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر همواره نگاهی مثبت به موضوعات شهری داشته و در اجرای پروژه های عمرانی همراه ما بوده است.

به گزارش ایلنا از البرز در جلسه‌ای با حضور سرپرست شهرداری کرج و نجفی رییس موسسه اصلاح و نهال و بذر موضوعات فی مابین این دو دستگاه، بررسی شد.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به مهم بودن موسسه اصلاح و نهال برای استان به واسطه خدماتی که به جامعه ارائه می‌دهد، اظهار داشت: نگاه شهرداری کرج به موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر بسیار مثبت است. تلاش می‌کنیم با تعامل دوسویه، مشکلات موجود حل و تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم. 

منوچهر غفاری بیان کرد: موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر همواره نگاهی مثبت به موضوعات شهری داشته و در اجرای پروژه های عمرانی همراه ما بوده است.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: موسسه اصلاح و نهال مثل چند موسسه و نهاد ملی دیگری که در البرز حضور دارند باعث افتخار استان هستند و وظیفه داریم در حد توان چالش‌های پیش روی آنها را حل و فصل کنیم.

غفاری در ادامه با اشاره به تعهدات شهرداری در قبال موسسه اصلاح و نهال و بذر، عنوان کرد: احداث ۲ حلقه چاه، دیوارکشی و برخی موضوعات جاری دیگر، جزء تعهدات شهرداری است که تلاش می‌کنیم به آنها جامه عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز