خبرگزاری کار ایران

در منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام شد؛

ایجاد اشتغال مستقیم 560 نفر با سرمایه گذاری 980 میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۱۷

با افتتاح واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در استان البرز و سرمایه گذاری بیش از 980 میلیارد تومان، برای بیش از 560 نفر اشتغالزایی مستقیم انجام شد.

به گزارش ایلنا از البرز، همزمان با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان البرز، یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به بهره برداری رسید.

در فاز نخست فعالیت تولیدی این واحد، بیش از 200 هزار دستگاه یخچال فریزر تولید و بازار عرضه می شود.

همچنین در این واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در استان البرز سالانه 200 هزار دستگاه انواع لباسشویی و 75 هزار دستگاه کولر گازی تولید خواهد شد.

سرمایه گذاری انجام شده در این واحد بیش از 980 میلیارد تومان است و برای حدود 560 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

این واحد بزرگ و شرکت های تولیدی زیر مجموعه آن با فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع تلویزیون، مانیتور تخت، لباسشویی، ظرفشویی و...، حدود 25 درصد از سهم بازار لوازم خانگی کشور را به خود اختصاص داده است. 

هم اکنون 31 واحد صنعتی تولید انواع لوازم خانگی در استان البرز فعال هستند که امکان اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 7000 نفر را فراهم کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز