خبرگزاری کار ایران

با ارزیابی بین ادارات کل کشور؛

طرح های پژوهشی 62 گانه کمیته امداد البرز، حائز رتبه برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۰۶

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد البرز، گفت: مطابق با ارزیابی صورت گرفته بین ادارات کل کشور، استان البرز موفق به اخذ رتبه برتر در اجرای طرح های پژوهشی استانی 62 گانه بین ادارات کل استانی امداد امام(ره) شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، شاپور قاسمی با اشاره به اینکه از مجموع 62 طرح پژوهشی پیشنهادی دفتر مطالعات و پژوهش امداد امام (ره)، دو طرح پژوهشی با عنوان: آسیب شناسی نظام فنآوری اطلاعات امداد و بررسی اثر بخشی فعالیت های کاریابی برای نیازمندان و راهکارهای آنها گفت : مطابق ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز برنامه ریزی و پژوهش، استان البرز موفق به اخذ رتبه برتر در اجرای طرح های پژوهشی استانی 62 گانه بین ادارات کل استانی امداد امام(ره) شده است.

قاسمی با بیان اینکه این تحقیقات در راستای بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی فعالیتهای امداد صورت گرفته گفت: این تحقیقات با همکاری 22 استان کشور و در طرحی جامع از طریق مصاحبه عمیق با مددجویان، مددکاران، مدیران، کارشناسان،متخصصان دانشگاهی و سایر ذی نفعان صورت گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت همکاران امدادگر در انجام این تحقیقات باعث ایجاد صرفه جویی در زمان و هزینه شده است گفت : همکاری امدادگران در این تحقیقات که با فضای موجود در درون کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا هستند بیش از پیش نتایج این تحقیقات را کاربردی کرده است . 

قاسمی افزود : در سال 1400 اولویت پژوهشی استان البرز شناسایی علل و عوامل تولید فقر در مناطق مختلف استان با ماهیت فقر کلان شهری و مناطق حاشیه نشین می باشد که محققین ، استاید و دانشجویان می توانند  طرح پیشنهادی خود را حداکثر تا 15 آذر ماه به واحد آموزش و پژوهش کمیته امداد استان البرز ارسال نمایند . محققین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 32827754 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز