خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۵۷

رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج گفت: نیکوکار مقیم خارج از کشور با حضور در منزل ۱۴ مددجوی البرزی دارای وضع اضطرار، ۲۰۰میلیون تومان برای هزینه درمان، ودیعه مسکن، جهیزیه، لوازم منزل و... اهداء کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله طاهری با اشاره به اینکه حسین سریزدی، نیکوکار مقیم خارج از کشور همکاری ۷ ساله با مجموعه کمیته امداد دارد گفت: این نیکوکار مقیم خارج از کشور با حضور در منزل ۱۴ مددجوی البرزی، دارای وضع اضطرار، ۲۰۰میلیون  تومان جهت هزینه درمان، ودیعه مسکن، جهیزیه، لوازم منزل و ... به این عزیزان کمک کرد.

طاهری با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری گفت: مردمی شدن یکی از سیاست‌های کلان کمیته امداد (ره) است که این امر خود باعث ترویج هرچه بیشتر فرهنگ خیر و احسان در سطح جامعه خواهد بود.

طاهری گفت: خیرین می‌توانند با هماهنگی این نهاد حمایتی در طرح‌های مشارکتی از طریق دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد، بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری، اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، واریز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز