خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

اتمام پروژه قطار شهری کرج نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۶

پروژه قطار شهری اصلیترین طرح استانی است و یکی از مهم‌ترین خدمات به مردم در این کلانشهر به شمار می‌رود که باید با همت و تلاش بیشتر این مهم هر چه سریع‌تر محقق شود.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، از پروژه خط ۲ قطار شهری کرج بازدید به عمل آورد و گفت: اتمام پروژه قطار شهری کرج نیازمند حضور سرمایه گذاران در این عرصه است.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی از ایستگاه‌های در حال ساخت K، J، i، H، G، F و تونل‌های این پروژه بازدید کاملی به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید بر ضرورت تسریع در پروژه قطار شهری کرج تاکید کرد و گفت: پروژه قطار شهری اصلیترین طرح استانی است و یکی از مهم‌ترین خدمات به مردم در این کلانشهر به شمار می‌رود که باید با همت و تلاش بیشتر این مهم هر چه سریع‌تر محقق شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای توسعه این پروژه باید انجام داد جذب سرمایه‌گذار است.

سریزدی یادآور شد: برای رفع مشکلات فراروی این پروژه بزرگ باید به سمت جذب سرمایه‌گذار پیش رفت تا بهره برداری هر چه سریع‌تر این پروژه را شاهد باشیم.

گفتنی است در این بازدید مدیران عامل قطار شهری کرج و شرکت سابیر نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز