خبرگزاری کار ایران

استاندار البر:

حل مشکل ترافیک البرز در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۱۱

ترافیک استان البرز در شان مردم این استان نیست. / طرح جامع ترافیک استان تهیه شود. / مدیریت فعلی شهر کرج برای کاهش مشکلات حوزه ترافیک شهری اهتمام جدی دارد.

ایلنا: استاندار البرز گفت: برای حل مشکل ترافیک هرچه در توان داریم به کار می‌گیریم.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری با بیان این مطلب در جلسه شورای ترافیک استان افزود: معضل ترافیک امروزه بر کسی پوشیده نیست و کسی نیست که تا به حال در ترافیک شهری محبوس نشده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: براى این مشکل باید بستر کار را فراهم کنیم.

وى با بیان اینکه امروزه ترافیک دغدغه همه مردم است افزود: باید بدانیم براى ترافیک چه کارى انجام دهیم.

استاندار البرز گفت: براى انجام کار و حل مشکل ترافیک باید اراده محکم وجود داشته باشد و براى حل این معضل باید مدیریت واحد شکل گیرد با این کار هم سرمایه ملی صرفه جویی می‌شود و اعصاب مردم نیز کنترل خواهد شد.

وی افزود: ترافیک استان البرز درشان مردم این استان نیست بنابراین باید هر چه سریع‌تر این معضل حل شود.

طاهری تصریح کرد: برای حل مشکل ترافیک لازم است ابتدا طرح جامع ترافیک را آماده کنیم و مشکلات مشخص شود تا در جهت رفع آن اقدام شود.

استاندار البرز گفت: یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری کرج در دوره کنونی یافتن راهکارهای جدید برای حل مشکلات ترافیکی در شهر کرج است.

وی به مشکلات موجود در حوزه ترافیک شهری کرج اشاره کرد و اظهار داشت: مردم و شهروندان کرجی در سال‌های اخیر در حوزه ترافیک شهری دچار مشکلاتی بوده‌اند.

وی ضمن تاکید بر کاهش ترافیک در شهر کرج، خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی شهر کرج برای کاهش مشکلات حوزه ترافیک شهری اهتمام جدی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز