خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبر داد:

اعلام آمادگی استانداری البرز برای کمک به پروژه اتصال فاضلاب کرج – اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۲

نقش آب در توسعه استان البرز محوری بوده و توسعه استان وابسته به آن است.

ایلنا: سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: نقش آب در توسعه استان البرز محوری بوده و توسعه استان وابسته به آن است.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با بیان این مطلب در بازدید از پروژه‌های اجرایی فاضلاب کرج افزود: نگاه ما به استان نگاه توسعه‌ای است و از مهم‌ترین ارکان توسعه هم آب و پساب است که متولی آن شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی در ادامه تصریح کرد: در واقع چون هر طرح توسعه‌ای وابسته به آب است، آبفا نقش محوری در پویایی و تحرک سایر بخشهای توسعه خواهد داشت.

سریزدی تاکید کرد: یکی از منابع و نقاط پر اهمیت در این راستا تصفیه خانه فاضلاب کرج است و بدیهی است ما برای اتصال بافت کرج و اشتهارد به این منبع توجه ویژه خواهیم داشت و آمادگی استانداری را برای کمک به تسریع در اجرای این پروژه و بالطبع سایر پروژه‌ها را اعلام می‌کنیم.

معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: برای پیشبرد بهتر پروژه‌ها ضروری است آبفا برنامه و نقشه راه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در قسمت‌ها و حوزه‌های مختلف آبفا تهیه کرده و به زیر ساختی که برای اتصال و پیوند سرمایه گذار به سرمایه پذیر در استان تشکیل خواهد شد، معرفی نماید.

گفتنی است سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین پس از بازدید از تصفیه خانه کرج(شامل مدول اول که در مدار بهره برداری است و مدول دوم در حال ساخت) و تصفیه خانه فاضلاب مهدی آباد و نیز شهرک ابریشم، بر لزوم رفع سریع‌تر مشکلات اجرایی و اعتباری تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید حسین نوری، مدیر عامل شرکت آبفای استان البرز نیز از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب گزارشی ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز