خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز:

گردشگری در استان البرز ۱۰۰ تن زباله در هفته تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۶

صنعت گردشگری در استان البرز هیچ افق و برنامه‌ای ندارد. / طرح جامع گردشگری استان یک سند بالا دستی است اما تاکنون این زیر ساخت‌ها مهیا نشده است.

ایلنا: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری البرز با انتقاد از روند فعالیت گردشگری در استان تولید ۱۰۰ تن زباله در هفته را محصول گردشگری استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین بغدادی با بیان این مطلب ضمن اشاره به اینکه زیرساخت‌های توسعه صنعت گردشگری در استان فراهم نیست، گفت: البرز از غنی‌ترین پتانسیل‌های صنعتی و گردشگری برخوردار است، اما هنوز هیچ افقی ندارد.

وی افزود: تولید ۱۰۰ تن زباله در هفته تنها محصول گردشگری این استان شده است.

بغدادی در ادامه با بیان اینکه صنعت گردشگری در استان البرز هیچ افق و برنامه‌ای ندارد، تصریح کرد: تدوین طرح جامع گردشگری یکی از ضرورت‌هاست که لزوم شکل‌گیری آن نیز توسط شورای عالی امنیت ملی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: اکنون که سه سال از استان شدن البرز می‌گذرد، این طرح باید به فوریت اجرایی شود.

بغدادی در ادامه بیان کرد: با اصلاح قوانین و ضوابط و آسیب‌شناسی در حوزه گردشگری استان باید در‌ها به روی سرمایه‌گذاران باز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح جامع گردشگری استان یک سند بالادستی‌ست، اما تاکنون این زیر ساخت‌ها مهیا نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز