خبرگزاری کار ایران

تداوم مبادلات تجاری میان ایران و ترکیه به صورت ریلی

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۷۵

ناظر گمرکات آذربایجان غربی از صادرات 1274 هزارتن کالا به ارزش 18 میلیارد و 490 میلیون دلار در سال 1398 خبرداد ، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن کالای صادره 30 درصد کاهش و از لحاظ ارزش 30 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از گمرک ایران، توحید آذربد گفت: همچنین در طول سال 98 مقدار 579 هزارتن واردات به ارزش 848 میلیون با افزایش 57% ارزش و 36% وزن صورت گرفته، میزان در آمد گمرکات استان به مبلغ 669 میلیارد تومان بوده که با افزایش  64 درصدی همراه میباشد.  میزان مسافر ورودی و خروجی از گمرکات استان در طول سال 98 با کاهش 23 درصدی مواجه بوده است. میانگین تردد روزانه کامیون و تریلر از گمرکات استان 1673 دستگاه اتوبوس 79 دستگاه و سواری 350 دستگاه بوده است .

آذربد در مورد نحوه فعالیت گمرکات آذربایجان غربی با توجه به شرایط حاکم اظهار داشت : خوشبختانه همکاران عزیز مستقر در گمرکات مرزی بازرگان ، پلدشت ، رازی ، علی الخصوص  تمرچین پیرانشهر که به واسطه تعطیلی مرزهای عراق در جنوب کشور با افزایش فعالیت همراه بودند ، با فعالیت شبانه روزی و علی رقم تهدیدات بیماری کرونا نسبت به ارایه خدمات در طول 24 ساعت اقدام کرده اند .از طرفی با توجه به عدم ورود و خروج کامیونی در برخی گمرکات از طریق واگنی با هماهنگی راه آهن در گمرک رازی نسبت به صادرات و واردات میان ایران و ترکیه اقدام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز