خبرگزاری کار ایران

احتمال ابطال انتخابات اتاق بازرگانی اهواز قوت گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۲۶

هیات نظارت بر اتاق بازرگانی اهواز انتخابات این شهر را به دلیل تخلفات عمده باطل اعلام کرده و پرونده تخلفات را به انجمن نظارت ارسال کرد.

فرامرز احمدی نژاد نایب رئیس اتاق بازرگانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص ابطال انتخابات اتاق بازرگانی این کلانشهر گفت: بنا بر رای هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اهواز به دلیل تخلفات بسیار و عدم صحت، انتخابات این تشکل بخش خصوص ابطال شد.

وی ادامه داد: این هیئت 12 تخلف را نسبت به برگزاری انتخابات اعلام کرده از جمله تبلیغات نامتعارف به طوری که در روز رای‌گیری در روبروی محل اخذ رای بنر و تابلو بزرگی نصب شده بود و یا اینکه علی رغم لزوم سابقه بیش از 18 ماه کارت بازرگانی اما برخی افراد با کمتر از این شاخص رای دادند.

 احمدی نژاد ادامه داد:با وجود ابطال 525 کارت بازرگانی اما باز هم مالکان برخی از این کارت‌ها توانستند رای دهند و یا اینکه افرادی به غیر از مالک کارت به محل اخذ رای مراجعه و رای داده بود.

وی تصریح کرد: به طور کلی با وجود تخلفات عمده، هیئت نظارت استان نتوانست صحت انتخابات را تائید کند و پرونده را به انجمن نظارت فرستاد تا آنها رای نهایی را اعلام کنند. انجمن نظارت متشکل از برخی اعضا و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران به ریاست نقره کار شیرازی باید نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز