خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

تمامی تخلفات انتخاباتی نامزدها روزانه ثبت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۶۸

فرماندار صومعه سرا با تشریح قانون تبلیغات مجاز و تاکید بر رسیدگی کمیته امحاء و کمیته امنیت انتخابات به تخلفات کاندیداها و هوادران متخلف، گفت: تمامی تخلفات انتخاباتی روزانه ثبت و صورتجلسه می شود.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه هماهنگی انتخابات شهرستان صومعه سرا که با حضور معاون فرماندار، بخشداران و مسئولان کمیته های حوزه انتخابیه همراه بود.

فتح اللهی با تشریح قانون تبلیغات مجاز و تاکید بر رسیدگی کمیته امحاء و کمیته امنیت انتخابات به تخلفات کاندیداها و هوادران متخلف، گفت: تمامی تخلفات انتخاباتی روزانه ثبت و صورتجلسه می شود.

وی ادامه داد: به تمامی کاندیداهای شورای اسلامی دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی و نیز دستورالعمل تبلیغات در فضای مجازی ابلاغ شده و در صورت مشاهده آثار تبلیغاتی غیر مجاز ضمن امحاء آثار و ضبط مورد تخلف ، صورتجلسه مذکور به دستگاه قضایی ارجاع تا با متخلف برخورد قانونی گردد.

فرماندار صومعه سرا همچنین گفت: خساراتی که آثار تبلیغاتی کاندیداها بر روی اماکن عمومی و امکانات دولتی وارد می کنند از طریق اداره مربوطه مورد پیگیری و طرح شکایت خواهد شد و پیشنهاد ما به شهروندان آن است که در صورت بروز خسارت و زیان ناشی از پوستر و بنر و رنگ نوشته با در دست داشتن مستندات به دادگستری شهرستان مراجعه و احیای حق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز