خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی:

نتایج رای‌گیری 11 اسفند اعلام می‌شود/ در صورت تخلف در زمان تبلیغات، رای‌های فرد متخلف باطل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۹۹

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: داوطلبین تا 24 ساعت مانده به شروع رای‌گیری می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و در روز 11 اسفند افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند و از تاریخ صدور آن حداقل 18 ماه گذشته باشد می‌توانند با مراجعه به هتل لاله و در سایر شهرها به محل‌های تعیین شده مراجعه کنند و 40 نفر را برای نمایندگی بخش خصوصی انتخاب کنند.

ابراهیم بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص آغاز تبلیغات داوطلبین انتخابات اتاق بازرگانی گفت: روز گذشته لیست نهایی کاندیدهای اتاق بازرگانی سراسر کشور منتشر شد و داوطلبین از سوم اسفند می‌توانند برنامه‌های تبلیغاتی خود را آغاز کنند.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ادامه داد: داوطلبین تا 24 ساعت مانده به شروع رای‌گیری می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و در روز 11 اسفند افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند و از تاریخ صدور آن حداقل 18 ماه گذشته باشد می‌توانند با مراجعه به هتل لاله و در سایر شهرها به محل‌های تعیین شده مراجعه کنند و 40 نفر را برای نمایندگی بخش خصوصی انتخاب کنند.

بهادرانی در خصوص تخلفات در هنگام تبلیغات گفت: آیین نامه صراحتا موارد تخلف در تبلیغات را مشخص کرده از جمله تخریب رقبا، استفاده از امکانات دولتی و... همچنین اگر شخصی شکایت داشته باشد می‌تواند با ارئه مستندات به انجمن مراجعه و پس از 5 روز نتیجه شکایت خود را دریافت کند.

وی ادامه داد: آیین نامه این اجازه را به انجمن داده که اگر تخلفی ثابت شد حتی چنانچه شخص رای آورده باشد از ورود فرد خاطی به اتاق جلوگیری کند همچنین انجمن می‌تواند انتخابات یا تعدادی از صندوق ها را باطل کند و رای آن نهایی خواهد بود.

بهادرانی تصریح کرد: انتخابات راس ساعت 8 صبح در هتل لاله آغاز خواهد شد و تا 6 عصر ادامه خواهد داشت و انجمن هر حوزه می‌تواند بنا بر صلاحدید تا 3 ساعت انتخابات را تمدید کند و با توجه به شمارش الکترونیکی آرا انتظار می‌رود همانند دوره قبل نتایج همان روز مشخص شود.

وی افزود: افرادی که به نتایج انتخابات اعتراض داشته باشند می‌توانند پس از اعلام رای، ادله و مستندات خود را به انجمن ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت اعضای جدید اتاق از اردیبهشت ماه کار خود را شروع خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز