خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تهران :

عرضه اینترنتی گوشت قرمز ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۵۱

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تهران گفت: عرضه اینترنتی گوشت قرمز بازهم ادامه خواهد داشت اما از روز گذشته تنظیم بازار در زمینه گوشت به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رضا سالمی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تهران در حاشیه بازدید از کشتارگاه و مرکز نگهداری دام وازداتی در رباط کریم در خصوص مشکل به وجود آمده در ثبت نام و توزیع اینترنتی گوشت منجمد تنظیم بازاری اظهار کرد: عرضه اینترنتی گوشت قرمز بازهم ادامه خواهد داشت اما از روز گذشته تنظیم بازار در زمینه گوشت به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

وی افزود: ممکن است در زمینه‌ی توزیع و عرضه گوشت تنظیم بازاری وزارت صنعت، معدن و تجارت راهکار جدیدی از جمله در نظر گرفتن جامعه هدف داشته باشد و جایگزین عرضه اینترنتی شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: در طول روزهایی که عرضه اینترنتی گوشت قرمز برای تنظیم بازار ادامه داشته است، حدود ۳۵ تن گوشت به دست مردم رسیده و در سایت  بروزرسان  روزانه دو تا ۲.۵ تن گوشت به صورت اینترنتی عرضه می‌شود و از طریق دو سایت دیگر عرضه‌کننده گوشت قرمز به صورت اینترنتی نیز هر کدام روزانه حدود یک تا ۱.۵ تن که مجموعاً ظرفیت‌شان به پنج تن در روز می‌رسد عرضه اینترنتی داشته‌ایم که البته در این میان سایت  مسترقصاب  فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و سایت یخچال نیز از شنبه آغاز به کار می‌کند.

سالمی افزود: روزانه دو هزار راس دام و ارد کشور می‌شود ضمن اینکه لاشه سرد و گرم هم وارد خواهد شد با این وجود روش افزایش قیمت متوقف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: در 10 ماهه نخست امسال دو و نیم برابر سال گذشته دام وارد کشور شده و تولید دام داخلی هم افزایش داشته که با توجه به شرایط اقتصادی مردم مصرف دام کاهش پیدا کرد و باعث شد کشتار دام هم 18 درصد کاهش یابد.

وی افزود: منشا اصلی کاهش کشتار دام قاچاق بود دام در کشورهای غربی و جنوبی ایران 80 هزار تومان است اما در کشور ما نصف قیمت است و بدیهی است که قاچاق برای دامداران صرفه بیشتری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز