خبرگزاری کار ایران

در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری مطرح شد؛

اسلامی: تاسیس صندوق حمل ونقل به احداث زیرساخت‌ها سرعت می‌دهد/ معاون وزیر راه: از رانندگان عذرخواهی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۵۴

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تاسیس صندوق حمل ونقل خلایی که در این صنعت وجود داشت برطرف می‌شود، گفت: این صندوق می‌تواند پشتیبانی عملی برای توسعه زیرساخت‌های کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری با بیان اینکه در روز ۲۶  آذرماه سال ۶۲ رانندگان به فرمان امام لبیک گفتند و این نقطه عطفی در تاریخ کشور خلق کردند، گفت: رانندگان با عزم راسخ همواره در خدمت انقلاب هستند و جا دارد از خدمات ارزشمند آنها قدردانی شود.

وی با اشاره به تشکیل صندوق حمل و نقل اظهار داشت: پیش از تشکیل این صندوق خلاء بزرگی در این صنعت وجود داشت و خوشبختانه با طی فرآیندهای قانونی توانستیم اساسنامه صندوق را به تصویب برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از راه‌هایی که در قانون پیش‌بینی شده با راه اندازی صندوق و حمل و نقل، پشتیبانی عملی برای توسعه زیر ساخت‌های کشور ایجاد می‌شود و معتقدم رونق جدی در این فرایند خواهیم داشت.

همچنین در ادامه این مراسم عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۶۰۰ هزار راننده در کشور فعال هستند، گفت: جمع رانندگان با خانواده آنها به ۲ میلیون و پانصد هزار نفر می‌رسد که این جمع و خانواده برای ما ارزشمند هستند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در سال‌های گذشته برای رانندگان وجود داشت، گفت: از تمام رانندگانی که در تمام این سال‌ها کاستی داشتند، عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز