خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توانیر:

تمهیدات مثبت برق خوزستان برای مقاوم‌سازی شبکه در برابر ریزگردها

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۸۶

مدیر عامل شرکت توانیر در حاشیه بازدید از پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: اقدامات ارزشمندی در پایداری شبکه برق خوزستان و مقاوم سازی آن در برابر ریزگردها صورت گرفته و مثبت است.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "محمدحسن متولی‌زاده" با ارزشمند خواندن اقدامات انجام شده در مقاوم‌سازی شبکه در مقابله با ریزگردها، بیان کرد: اقدامات انجام شده برای پایداری شبکه برق خوزستان مثبت است و همین اقدامات به همراه عملکرد مثبت مسئولان استان و صرفه‌جویی‌های مردم باعث شد اثرات کاهش تولید برق نیروگاه های برق آبی سال 97 در خوزستان مشاهده نشود.

مدیر عامل شرکت توانیر تصریح کرد: مهم‌ترین راه برای جلوگیری از خاموشی های تابستان آینده در گام نخست مدیریت مصرف توسط مردم است، علاوه بر لزوم مدیریت مصرف تدابیر لازم همچون احداث نیروگاه و ظرفیت سازی جدید، آماده سازی شبکه انتقال و فوق توزیع نیز در دستور کار قرار دارد.

متولی زاده ادامه داد: در همین راستا امروز از پروژه های در دست اجرای پست و خط شرکت برق منطقه ای خوزستان بازدید و در جریان آخرین اقدامات آماده سازی شبکه که رضایت بخش بوده است قرار گرفتم، همچنین قرار است در این سفر آیین کلنگی زنی و آغاز به کار عملیات اجرایی 12 پست GIS این شرکت که در برابر شرایط نامساعد جوی بسیار مقاوم است برگزار شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تحریم های صورت گرفته و نقش آن بر صنعت برق، تاکید کرد: صنعت برق کشور در سال های پس از انقلاب در بحث ساخت نیروگاه ها، پست و خطوط انتقال خودکفا شده و تحریم ها در آن اثرگذاری ندارند، درست است که در برخی حوزه ها همچون تهیه مواد اولیه مقداری به کشورهای دیگر وابستگی داریم اما با همکاری مردم در مصرف برق قطعا از این تحریم ها گذر خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت توانیر در اولین روز سفر خود به خوزستان از پروژه های در دست اجرای شرکت برق منطقه ای خوزستان، پست و خط ۴۰۰ کیلو ولت بقایی و پست ۲۳۰ کیلو ولت صنایع بازدید کرد، حضور در پست پوشش عایقی شده ۱۳۲ کیلو ولت کیان آباد و بازدید از ماشین آلات مقره شوی این شرکت از دیگر برنامه های اولین روز مدیرعامل شرکت توانیر در اهواز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز