خبرگزاری کار ایران

حجتی:

تامین ارز مورد نیاز مواد غذایی مردم از سوی دولت

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۵۲

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت در دو ماه گذشته کل ارز مورد نیاز تامین مواد غذایی مردم را اختصاص داده است و هم اکنون هیچ کمبودی در نهاده های تولید بخش کشاورزی و اقلام غذایی کشور وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک مدیران توسعه بازرگانی کشاورزی استان های سراسر کشور با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وزارتخانه و مدیران ذیربط به منظور تبیین شرایط اقتصاد کشور و سازماندهی هر چه بیشتر در نظارت و پایش تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم و همچنین نهاده های مورد نیاز بخش تولیدات کشاورزی و نیز کنترل قیمت ها برگزار شد.

در این نشست، وزیر جهاد کشاورزی بر اهتمام ویژه و تلاش شبانه روزی کلیه مدیران و مسئولین در تمامی رده های ملی، استانی و شهرستانی به منظور تامین کمی و کیفی مواد غذایی مورد نیاز مردم و همچنین کنترل قیمت ها به ویژه در اقلامی که با استفاد از ارز دولتی وارد کشور شده اند و یا به عنوان نهاده تولید مورد استفاده قرار می گیرند، تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته است کل ارز مورد نیاز تامین اقلام غذایی مردم را اختصاص دهد و در دو ماه گذشته هم به همین ترتیب عمل کرده و باعث شده است که هم اکنون هیچ کمبودی در نهاده های تولید بخش کشاورزی و اقلام مواد غذایی کشور وجود نداشته باشد. حجتی ادامه داد:در حال حاضر ذخایر بسیار خوبی در اختیار بخش خصوصی و بخش دولتی به عنوان پشتیبانی کننده نیاز بازار وجود دارد و نهاده های مورد نیاز کشور برای ماه های آتی نیز خریداری شده و در حال حمل به کشور می باشد.

در این نشست وزیر جهاد کشاورزی بر نظارت مستمر بر کلیه فرآیندهای تامین و توزیع از مبداء ورود تا زمان رسیدن دست مصرف کننده نهایی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز