خبرگزاری کار ایران

حجتی:

انجام اقدامات گسترده برای مقابله با بیابانزایی و تثبیت شنهای روان در دولت تدبیر و امید/ ضرورت تامین اعتبار برای گسترش بیابانزدایی در استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۲۶

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید، اقدامات گسترده برای مقابله با بیابانزایی و تثبیت شن های روان انجام شده است،بر لزوم تامین اعتبار برای گسترش اقدامات مقابله با بیابانزایی در استان کرمان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر جهاد کشاورزی پس از سفر به استان سیستان و بلوچستان، به منظور بازدید از پروژه‌های بخش کشاورزی و دیدار و گفت و گو با بهره‌برداران استان کرمان وارد شهرستان ریگان شد.

محمود حجتی در این سفر از باغ ها و نخیلات متاثر از هجوم شنهای روان در شهرستان ریگان و همچنین پروژه های نهال کاری ۷۰۰ هکتاری و مالچ پاشی ۱۵۰۰ هکتاری جهت تثبیت شن های روان در منطقه ریگان بازدید کرد.

وی در بازدید از این طرح ها با بیان این که در دولت تدبیر و امید اقدامات گسترده ای برای مقابله با بیابانزایی و تثبیت شن های روان انجام گرفته است، بر لزوم تامین اعتبار برای گسترش اجرای برنامه های بیابانزدایی و جلوگیری از هجوم شن های روان در استان کرمان تاکید کرد.

وزیرجهادکشاورزی‌گفت: هم اکنون با بکارگیری روش های مختلف از جمله مبارزه بیولوژیک و مالچ پاشی با بیابانزایی در این منطقه مقابله می‌شود که اما با توجه به گستردگی شن های روان و تاثیر آن بر زندگی مردم و تولید و اقتصاد کشاورزان،ضمن بکارگیری روش های متنوع،این اقدامات باید توسعه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز