خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفتگو با ایلنا؛

افزایش 9 درصدی قیمت شیر خام صرفه تولیدی ندارد/صنایع لبنی قیمت فرآورده‌های خود را 32 تا 37 درصد افزایش داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۰۸۳

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: افزایش 9 درصدی قیمت شیرخام صرفه تولیدی برای دامداران ندارد.

سید احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت شیر خام و عدم رضایت دامداران از این افزایش قیمت اظهار کرد: قیمتی که مدنظر انجمن دامداران و وزارت جهادکشاورزی 1750 تومان بود اما ستاد تنظیم بازار متاسفانه 1570 تومان اعلام کرد که این مساله ادامه فعالیت دامداران را با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: با وجود قیمت نهاده‌ها و هزینه‌های بالای تولید که دامداران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نمی‌توان به تولید ادامه داد و دامداران تحت فشار هستند.

مقدسی گفت: ستاد تنظیم بازار تنها 9 درصد به دامداران اجازه افزایش قیمت شیر خام را داد که این میزان افزایش، مشکل تولید را حل نکرد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در رابطه با افزایش 32 درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی تصریح کرد: در حالی که به دامداران تنها اجازه افزایش 9 درصدی قیمت شیر را دادند اما صنایع لبنی قیمت فرآورده‌های خود را 32 تا 37 درصد افزایش دادند.

وی گفت: در بحث قیمت‌گذاری‌ها، صنایع هم تحت فشار هستند و شرایط سختی دارند اما افزایش 9 درصدی قیمت شیرخام صرفه تولیدی برای دامداران ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز