خبرگزاری کار ایران

مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت:

در برخورد با متخلفین درهر حوزه ای کوتاهی نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۸۲

مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد: با هدف مبارزه با فساد اداری در هریک از بخش های مختلف مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت، در برخورد با متخلفین کوتاهی نمیکنیم.

به گزارش ایلنا؛ کلیه تماسها و گزارشهای مردمی توسط کارشناسان این مرکز بررسی می شود و در صورت صحت ضمن برخورد با متخلفین نتیجه به فرد گزارش دهنده نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

بنابر گزارش ستاد خبری حراست کل وزارت صنعت ، معدن و تجارت، تماسهای تلفنی با این ستاد در ۳ ماهه آخر سال ۹۶ و یک ماهه ابتدای امسال مجموعا ۴۶۰ مورد بوده است .

بر اساس این گزارش ۳۸ درصد تماسها مربوط به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، ۲۷ درصد مربوط به معاونت توسعه مدیریت ، منابع و امور استانها ، ۱۱ درصد مربوط به اصناف و اتحادیه ها ، ۹ درصد در ارتباط با مرکز توسعه تجارت الکترونیک ، ۶ درصد مربوط به معادن ( ایمیدرو) ، ۴ درصد مربوط به صنایع ، ۳ درصد به سازمان توسعه تجارت و ۲ درصد به تجارت داخلی مربوط بوده است .

این مرکز همچنین از عموم مردم تقاضا کرد گزارشات خود در ارتباط با مفاسد اقتصادی ،‌اداری ، اجتماعی ، و .. از جمله اختلاس ، پارتی بازی ،‌ تبعیض و بی عدالتی ، رانت اطلاعاتی ،‌باج خواهی ؛‌کارشکنی برای ارباب رجوع، سوء استفاده از موقعیت شغلی و .. در سازمانهای تابعه و حوزه سازمانهای استانی وزارت متبوع در سراسر کشور را به اطلاع این مرکز برسانند .

گفتنی استY شهروندان می توانند از طرق زیر با ستاد خبری حراست کل وزارت صنعت ، معدن و تجارت تماس بگیرند :

ستاد خبری با شماره:۰۲۱-۸۸۸۰۹۹۴۴

ایمیل به آدرس:

herasat.samt@chmail.ir

پیامک به شماره: ۰۹۱۲۸۱۹۱۴۴۷

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز