خبرگزاری کار ایران

توتال بانک اطلاعاتی گسترده‌ای از پیمانکاران ایرانی ایجاد کرده است/ سازندگان ایرانی باید هولوگرام معتبر تولید و کیفیت محصول داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۵۱

بیطرف گفت: وظیفه فعلی ما استفاده حداکثری و درست از منابع هیدروکربوری و زمینه‌سازی برای استفاده نسل‌های بعدی از این منابع است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حبیب الله بیطرف در مراسم افتتاح انستیتو فرآورش گاز در جمع خبرنگاران اظهار د اشت: این انستیتو یکی از ۱۲ انستیتویی است که در قالب قراردادهای پژوهشی بخش پایین دست صنعت نفت ایجاد می‌شود و هدف از تاسیس آن به کارگیری ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، توسعه فناوری و کسب دانش فنی در حوزه‌های مختلف بخش پایین دست صنعت نفت است.

وی افزود: این انستیتو ساختار ویژه‌ای دارد و از هیئت علمی و پژوهشی پژوهشگاه صنعت نفت استفاه می‌کند و دارای شبکه‌ای از همکاران دانشگاهی خارجی و داخلی و مشاوران ایرانی خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: مجموعه ظرفیت‌های موجود به کار گرفته می‌شود تا ضمن دستیابی به دانش فنی مورد نیاز در حوزه فرآورش  گاز زنجیره ارزش در این حوزه نیز تکمیل شود.

وی با اشاره به تنوع فرآورده‌های هیدورکربوری در ایران اظهار داشت: باید دانش خود را به منظور ابداع برش‌های جدیدی از هیدروکربور و خلق ثروت جدید و ارزش افزوده به کارببریم.

وی یادآور شد: وظیفه فعلی ما استفاده حداکثری و درست از منابع هیدروکربوری و زمینه‌سازی برای استفاده نسل‌های بعدی از این منابع است.

وی در ادامه درباره استفاده شرکت توتال از توانمندی شرکت‌های داخلی بیان کرد: شرکت توتال با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایرانی در توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، بانک اطلاعاتی  گسترد‌ه‌ای از پیمانکاران و سازندگان ایرانی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: توتال از حداکثر ظرفیت سازندگان و پیمانکاران ایرانی استفاده می‌کند و ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت نیز بر این فرآیند نظارت دارند.

بیطرف گفت: روش به کار گیری پیمانکاران و تامین تجهیزات بر مبنای مناقصه است و اگر چه برخی شرکت‌های لوله‌سازی در ایران در این زمینه ابراز نگرانی کرده‌اند اما وزارت نفت این موضوع را پیگیری می‌کند و جای نگرانی نیست.

وی تاکید کرد: هر سازنده ایرانی باید هولوگرام معتبر تولید و کیفیت محصول را داشته باشد در صورتی که سازندگان محصول ، محصول کیفی تولید کنند اما دارای هولوگرام نباشند مقرر شده گواهی کیفیت محصول خود را از نهاد صدور گواهینامه کیفیت محصول که در انجمن نفت ایران ایجاد شده است دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز