خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل رنو پارس:

خروج آمریکا از برجام تاثیری بر همکاری ما ندارد/ رکورد تولید رنو شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۰۷

مدیرعامل رنو پارس با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام تاثیری بر همکاری ما با رنو ندارد، گفت: با توجه به توانایی قطعه‌سازان ایرانی ظرف ماه‌های آینده قرارداد ایجاد شرکت مشترک برای تولید ترمز ABS به امضا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدیرعامل رنو پارس در نشست خبری خود با اشاره به موفقیت رنو در سال 2017 و شکسته شدن رکورد تولید محصولات این برند خودروسازی در دنیا گفت: ایران در این رکوردشکنی سهم بسزایی داشته است به طوری که ما در این سال شاهد تولید حدود 16 هزار دستگاه رنو یعنی روزانه 766 خودروی رنو در ایران هستیم.

رامتین اسماعیلی ادامه داد: این موفقیت با همکاری شرکای رنو در سراسر دنیا به خصوص ایران به وجود آمد به طوری که این کشور در بین 10 تولید کننده محصولات این خودرو اول است و در تولید برند آن مقام سوم را دارد. توان تولیدکننده‌های ایرانی برای تولید محصول باکیفیت و توانایی قطعه‌سازان و دانش فنی نیروی انسانی عواملی بود که سبب شد ایران بتواند این جایگاه را در بین شرکای تجاری رنو به دست آورد. این امر نشان می‌دهد که ایران به راحتی می‌تواند برندهای مطرح دنیا را با همان کیفیت اصلی تولید کند.

مدیرعامل رنو پارس تصریح کرد: کیفیت همواره مهمترین دغدغه رنو بوده است به طوری که در لیست اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت این محصولات رنو بوده‌اند که توانسته‌اند که سه و یا چهار ستاره کسب کنند. ما علاوه بر نظارت مستمر در تولید، بر کیفیت قطعات نیز نظارت لازم را داریم و با توجه به توانایی قطعه‌سازان ایرانی ظرف ماه‌های آینده قرارداد ایجاد شرکت مشترک برای تولید ترمز ABS به امضا خواهد رسید. ضمن آنکه ما در حال بازاریابی برای دو قطعه تولید ایران در سطح بازارهای جهانی هستیم.

وی در خصوص خودروی کوئید و کپچر گفت: ما به عنوان نماینده رنو موظف هستیم که هر خودرویی که این شرکت بخواهد در ایران را تولید یا عرضه کند آن را بررسی و بازاریابی کنیم و همه چیز برای حضور این دو خودرو برای بازار ایران مهیا است. لازم است بگویم که تمام محصولات رنو تمام استانداردهای 85 گانه را پاس کرده است.

اسماعیلی در خصوص اینکه اگر برجام توسط آمریکا لغو شود واکنش رنو چه خواهد بود؟گفت: در هیچ کدام از فرآیند تولید خودرو و قطعات آن شبهه‌ای وجود ندارد. یعنی این صنعت جزو صنایع حساس و استفاده‌های دومنظوره نیست بر همین اساس ما هیچ مشکلی برای حضور و ادامه تولید مشترک نخواهیم داشت و این موضوع سیاسی تاثیری بر همکاری ما نخواهد داشت.

وی در خصوص تولید خودروی کوئید و زمان آن گفت:‌ این خودرو مختص ایران است اما هنوز تولیدکننده آن مشخص نشده است و نیاز به یک سری برنامه‌ریزی‌های کلان دارد ضمن آنکه ما اگر بخواهیم این خودرو را با قیمت ارزان تولید کنیم باید هزینه‌های تولید را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز